План роботи Школи молодого вчителя
на 2017/2018 навчальний рік
№ з | Зміст роботи | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Серпень 1.Закріплення за молодими фахівцями наставників 2.Надання методичної допомоги у складанні календарно-тематичних планів на навчальний рік | Заступник директора з НВР | |
2 | Вересень Засідання Школи молодого вчителя 1. Алгоритм складання календарних планів Відвідування уроків вчителями -наставниками з метою дослідження: - методики організації початку уроку; - форми та методи роботи з класом -організація самостійної діяльності учнів під час уроку; - диференціація на уроці; -активізація пізнавальної діяльності на уроці | Заступник директора з НВР | |
3 | Жовтень Засідання Школи молодого вчителя: 1.Принципи та технологія побудови уроку. 2. Планування роботи класного керівника.. | Молоді вчителі | |
Листопад -Засідання Школи молодого вчителя: 1.Учнівське самоврядування». -Відвідування уроків вчителями -наставниками з метою надання практичної допомоги. -Індивідуальні консультації. | Заступник директора з НВР | ||
Грудень -Засідання Школи молодого вчителя: 1. Майстер-клас. Використання на уроках методу Е. Де Боно «Шість мислячих капелюшків». - Відвідування уроків вчителями- наставниками з метою надання практичної допомоги. | Заступник директора з НВР | ||
Січень -Засідання Школи молодого вчителя: 1. Співпраця батьків і класного керівника. | Молоді вчителі | ||
Лютий - Засідання Школи молодого вчителя: 1.Організація повторення на уроках. - Відвідування уроків вчителями- наставниками з метою надання практичної допомоги. | Вчителі-наставники | ||
Березень - Засідання Школи молодого вчителя: 1. Метод проектів. 2. Підготовка до виставки методичних розробок молодих вчителів. -Відвідування уроків вчителями- наставниками з метою надання практичної допомоги. | Молоді фахівці | ||
Квітень -Засідання Школи молодого вчителя: 1. Робота з учнями, схильними до правопорушень. | Заступник директора з НВР | ||
Травень -.Засідання Школи молодого вчителя: 1.Облік знань учнів: теорія, психологія, практика 2.Тестування як об'єктивний метод контролю якості знаньучнів. 3.Звіт наставників та молодих спеціалістів. | Заступник директора з НВР |
Коментарi